webdesignpars

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

۲۸
آذر

چگونه یک تیتر خوب برای محتوا سایت انتخاب کنیم؟

  • برای مطالب و محتوای سایت خود چه تیتری انتخاب کنم؟
  • این تیتر مناسب تر است یا آن یکی؟
  • کدام تیتر جذاب تر است؟
  • کدام تیتر برای سئو سایت بهتر است؟ و…

سوالاتی هستند که ذهن ما را هنگام انتخاب تیتر مناسب برای مطالب سایت درگیر می کنند. در اینترنت در این زمینه مقالات زیادی وجود دارد و با افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی کمتر کسی را می توان دید که تولید محتوا کرده باشد و در این زمینه صاحب نظر نباشد.

۲۲
آذر

تجربه ی کاربری (UX) از جمله عبارت هایی است که امروزه در هر زمینه ای از آن صحبت می شود، از طراحی سایت و اپلیکیشن گرفته تا طراحی محصولات فیزیکی در کارخانه ها و کمپانی های ساخت ماشین. اما این تجربه ی کاربری که امروزه همه جا اسمش شنیده می شود، چه تفاوتی با کاربردپذیری (Usability) دارد؟

۱۵
آذر

نکات مهم در مورد ایجاد بک لینک در استراتژی بازاریابی آنلاین
این امر بسیار ضروری است که زمانی را برای درک میزان اثربخش بودن انجام بهینه سازی  وب سایت صحیح در موتورهای جستجو برای استراتژی بازاریابی آنلاین خود اختصاص دهید. زیرا که این امر به عنوان پایه و اساس جذب سیل عظیمی از ترافیک هدفمند به طراحی وب سایت شما می باشد.
مانند هر کار دیگری، روش های درست و نادرست برای انجام آن وجود دارد که البته اگر شما تمایل به چالش در این مقولهء بازاریابی آنلاین داشته باشید مطمئناً نتایج نهایی بسیار با ارزش خواهد بود. Link building باید پایه ای برای ایجاد محبوبیت در چشم موتورهای جستجو باشد.

۱۳
آذر

وبلاگ نویسی بخش مهم و با اهمیت بازاریابی محتوا است . این روزها بازاریابی اینترنتی در کشورمان رو به توسعه است و احساس نیاز به وبلاگ نویس در کشور بیشتر می شود در صورتی که برخی از مدیران میپندارند که وبلاگ نویسی کاره بیهوده و غیر ضروریست. ریشه این تفکر  شاید در این است که تا نامی از وبلاگ نویس به گوش میرسد افراد یاد سرویس دهندگان وبلاگ های رایگان می افتند که برخی در آن ها محتویات بی اساس و یا نا مطلوب پر شده اند می افتند. نداشتن سایت و دانش حرفه کافی و قرار دادن وبلاگ بجای سایت در اذهان تداعی می شود. اما هدف اصلی از ایجاد وبلاگ تولید محتواست. مقالات، اخبار، مطالب همگی نوعی از تولید محتوا محسوب می شوند که باید مربوط به حوزه بیزینس باشند.